НЕ СМЕЕ ДА СЕ ДОЗВОЛИ ДА ИМА ОТПУШТАЊА НА РАБОТНИЦИ И РАБОТНИЧКИ!
АНАЛИЗА на резулататите од анкетата „Ефектот на COVID-19 на животот и работата на уметниците и културните работници“
Ширењето на пукнатината го спречува дупка
Резиденциски престој | Христина Иваноска | Ширењето на пукнатината е спречено од дупката | организирана од Sun and Stars во рамки на европскиот проект Колективен домен на културната меморија (CDCM) | Амстердам, 1-15 март, 2020
Модел за изложба во процес
Во својата книга „Гледајќи темни работи“, Рој Соренсен тврди дека гледаме во мракот, гледаме околу онолку колку што правиме на обична светлина. Просторот на истражување на уметниците Сара ван Ламсвеерде, Луиза Марган и Христина Иваноска се темните простори и оттука светилишта за предмети што се кријат за светлина. Овие ранливи предмети можат лесно да предизвикаат заштитнички чувства, меѓутоа, нивниот страв од светлина не ги исклучува робусните потенцијали.
Јане Чаловски: Личен Предмет
Надворешна активност | Личен Предмет | изложба на Јане Чаловски | Кохта, Хелсинки, Финска | 12. 03 – 10. 05. 2020
Изложбата на Чаловски во Кохта - неговата прва изложба во Финска - содржи избрани цртежи од последните 20 години (прикажани на ѕидни плочи од иверица како дел од неговото дело Closet, 2020 година) и нова верзија на делото по кое е именувана целата изложба. Личен предмет (2017–187) е скулпторска инсталација која опфаќа синтетичка гума, метални куки и козметика која припаѓала на неговата покојна мајка, Билјана Чаловска. Таа била научно и уметнички наклонета, но ги прекинала студиите во 1972 година, посветувајќи се на тоа да стане доверлив соработник на нејзиниот истакнат сопруг, покојниот поет и радио-новинар Тодор Чаловски, и да ги одгледа и да ги школува дома своите две деца. (Нејзините животни избори не биле невообичаени во Југославија во 1970-тите години, иако не биле целосно во склад со социјалистичкиот поредок за жените на работното место.)